mandag den 31. oktober 2011

Rebeccas første rigtige sy projekt

Så er Rebecca blevet færdig med sin kjole og hun er pave stolt.. Hun har selv klippet og sat nåle i og ikke mindst syet. Hun fik hjælp til at sætte stoffet rigtig sammen og til at sætte elastik på ellers er det helt hendes værk. Selvom syningerne er lidt skæve og der er lidt hist og her er  nogle sjove fejl, er jeg rigtig stolt og syntes faktisk at resultatet er blevet rigtig godt.







Når jeg nu ikke kunne få lov at bruge symaskinen, kunne jeg jo lige klippe til en lille sol nederdel. Mit udvalg af skråbånd og rib er meget begrænset, men gul er jo Rebeccas ynglingsfarve og hun syntes godt om resultatet.




1 kommentar:

  1. Hej
    Kunne se på min blog at du i dag har skrevet en kommentar til min give away, men den er desværre afsluttet - beklager.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...