onsdag den 30. november 2011

Fra blondine til brunette

Så er det slut med alle blondine vittighederne for jeg har fået en total makeover.
Ikke lige hvad jeg havde i tankerne, men et besøg hos fisøren endte med et helt andet udfald end jeg lige havde i tankerne. Troede bare der skulle lidt af længden og så et par striber til at give lidt spil. Gik ind som blondine og ud som:



Min bekymring gik meget på om jeg vile komme til at ligne en bleg et eller andet, men jeg er faktisk blevet helt glad for det, selvom der røg ti cm og det måske er en noget ekstrem farvning til mig. Måske ser man det ikke på billedet, men det inderste hår i siderne er rødt og lidt af pandehåret og nakken er mørkt.
Er blevet glad for det og syntes ikke jeg ser så bleg ud længere, så kan alle andre have deres egen mening, det er nemlig mig der skal gå med det og jeg er mere end tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...