tirsdag den 5. juni 2012

Lynlås taske

I lang tid havde jeg vredet min lille hjerne, alt hvad der overhovedet var muligt for at finde den helt rigtige gave til nonfirmanden. Jeg havde kigget i butikker og på nettet, desværre uden det store resultat. Jeg ville jo gerne at gaven vi skulle gi kunne være lidt personligt. Det lykkedes mig dog at finde en rigtig sød kæde og øreringe til hende. Selvom det i sig selv var en rigtig fin gave, syntes jeg alligevel at hun skulle have en lille ekstra ting for som altid, havde jeg i sidste øjeblik fået lige den helt rigtige ide.
Mig ud og købe metervis af lynlåse, for mit hoved sagde at hun skulle have en lille lynlås taske. Hvordan sagen lige skulle gribes an havde jeg ikke den fjerneste ide om, men det ville jeg nok finde ud af hen af vejen. Midtvejs i processen løbe jeg tør for sort tråd - den havde jeg ikke lige set komme. Afsted igen og så i gang. Selvfølgelig var dette en af de dage hvor symaskinen bare skulle drille. Det lykkedes mig dog at blive færdig og her er så det færdige resultat



Planen er at jeg skal lave endnu en. Den skal være til mig selv, da det er yderst sjældent jeg syr noget der er til eget forbrug. Jeg har lige lynlås nok til en, men må nok hellere ud at købe lidt mere da der allerede nu er et par interesserede

1 kommentar:

  1. hej nu er jeg jo sådan en som er lidt kreativ så jeg ville også gerne lave sådan en fin lille taske, MEN problemet er jo bare at jeg kan ikke finde ud af det... så jeg tænkte om du ville hjælpe mig lidt :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...