onsdag den 5. september 2012

Endelig navnemærker


I sidste uge modtog jeg endelig en længe ventet pakke. Disse fine navnemærker fra scandic har været længe undervejs - kun 7 uger. Jeg havde ventet dem med posten allerede inden jeg tog på ferie, da de på deres hjemmeside lover levering inden for 14 arbejdsdage og jeg bestilte dem den 13/7. Det er måske også rigtigt, hvis de kun har en arbejdsuge på 2,5 dag. Måske man skulle skifte brance og arbejde for scandic - sikke en masse krea tid man så ville have. Måske jeg bare har været uheldig for det lader til at mange andre bloggere er mere end tilfreds med med firmaet. Mærkerne er jeg ikke utilfreds med for de ser jo flotte ud, men det er bare ærgeligt at man skal vente så længe.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...