lørdag den 2. februar 2013

A - Alt om Håndarbejde

A er første del i februars blogudfordring, som i kan læse mere om her.

A Passer godt på dagen i dag, hvor den har stået på Arbejde og Alt om  håndarbejds messe i Rødovre hallen. Der var mange fine stande med alt fra smykker, symaskiner til uld, garn og stoffer. Havde man den store pengepung med, var der ingen problemer i at få den tømt. Selv måtte jeg begrænse mig meget, hvilket ikke var med min gode vilje. Lidt fik dog lov til at komme med hjem, men det må i dog vente med at se til jeg får taget billeder en af dagene.
Aftenen er ved at være slut og A blev nået i sidste øjeblik.

3 kommentarer:

  1. Godt du nåede A ;o) Og Arbejde og Alt om Håndarbejde er en fantastisk god start. Jeg bor rigeligt langt væk fra messen, ellers havde jeg nok også overspenderet derude...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er med at se positivt på det - pengene skal nok få ben at gå på alligevel

      Slet
  2. Har tænkt at jeg burde køre derud, men kun for inspirationens skyld....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...