tirsdag den 5. februar 2013

E- Energi og endnu en gang lapper

E må i dag stå for energi, hvilket jeg ikke har meget af her til aften. Derfor bliver E indlæget ganske kort.
Endnu en sending lapper lå i min postkasse, da jeg kom hjem fra arbejde. Her ses de flotte lapper:


Disse lapper er fra Bodil med bloggen 200procent


og disse lapper fra Helle Marlene med bloggen gladetanker

Et par projekter ligger og kalder på mig. Jeg vil prøve at nå lidt, men vil forsøge at gå tidlig i seng og samle energi til dagen i morgen.

God aften

2 kommentarer:

  1. Håber du vågner i morgen med masser af Energi til F-dagen :o) Det bliver spændende at se det færdige tæppe!
    /Liv

    SvarSlet
  2. Ville ønske jeg kunne sende dig en masse energi, men du må nøjes med en hilsen og et sov godt og med håbet om at du i morgen vågner fuld af fornyet energi :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...