mandag den 21. september 2015

To da ta da #5 leggins

Hvad angår min to do liste for september måned, så er jeg faldet lidt af på den. Nogle ting er klippet og mangler at blive syet sammen, nogle mangler lige det sidste og andre projekter er endnu ikke påbegyndt. Et enkelt kage projekt sprang forrest i køen, men mere om det senere, når jeg har adgang til billederne.

På to do listen var bla 2- 3 par leggins til Rebecca og nu er det første par færdig. Stofvalget faldt på dette camouflage stof. Det var blandt stofferne som Rebecca hev ned fra hylden. Mønsteret er mit eget og der er rettet lidt til siden første forsøg. Jeg har stadig en lille rest tilbage som jeg overvejer at bruge til detaljer på en bluse eller kjole der kunne passe til.








 


 


 
 
 
 
 

 

2 kommentarer:

  1. Totalt sejt stof til leggings - sådan et par gad jeg altså godt at eje! ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes også de er fede, men tror der skal ske lidt med min garderobe før de passer ind.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...