søndag den 18. oktober 2015

kids month: accessories - barnevognspude

Inden længe er anden uge i Kids month gået og jeg må indrømme at jeg havde intentioner om at få lavet noget. Desværre går det ikke altid som man gerne vil. Torsdag blev jeg ringet hjem fra arbejde for Natacha havde feber. Fredag måtte vi også tage hjemme. Jeg vidste det ville komme, nu hvor hun er startet i vuggestue. Dog havde jeg håbet et at der ville gå mere end en uge. Jeg er ikke sikker på at have de gladeste kollegaer og chef på mandag.

Med Natacha syg har jeg været som lænket til sofaen. Det lykkedes mig at få syet et par sting i mit evighedsprojekter og begynder at kunne se en ende på det. Forsøger at få det færdigt inden Kids month er forbi.

Mens jeg var på barsel var det ikke det store jeg fik syet. Dog blev det blev til fire barnevognspuder. Desværre fik jeg ikke taget billeder. Den ene har jeg dog stadig, da Natacha selvfølgelig også skulle have en. Se venligst bort fra snavs på puden, den bliver flittig brugt og er ikke ligefrem nyvasket.


Barnevognspude til Natacha


Min første barnevognspude har jeg vist før, men her kommer den lige igen.










1 kommentar:

  1. Det er ikke altid man når det man gerne vil. Og slet ikke når man har børn.
    Flotte puder.

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...